Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI E-PRODAJALNE KLINIKE GOLNIK
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.klinika-golnik.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, ki jo upravlja Javni zavod Univerzitetna klinika za pljučne bolezni in alergijo Golnik, Golnik 36, 4204 Golnik (v nadaljevanju »ponudnik«), pravice in obveznosti ponudnika in uporabnika oz. kupca spletne trgovine (v nadaljevanju »kupec«) ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
· identiteta ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
· kontaktni podatki za komunikacijo med ponudnikom in kupcem (e-pošta, telefon),
· bistvene značilnosti storitev,
· dostopnost storitev,
· cene storitev s točno opredelitvijo ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
· možni načini plačila,
· rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop,
· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s kontaktnimi podatki.
Cene
Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen. Vse cene v spletni trgovini so cene storitev in veljajo samo za elektronsko naročilo prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki pošlje na e-naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudba storitev
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani, vendar se lahko kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od nakupa oz. mu v obojestransko zadovoljstvo ponudili najboljšo možno rešitev.
Postopek nakupa
Nakup v spletni trgovini je sestavljen iz petih korakov:
1. Izbira storitev
V spletni trgovini kupec izbere storitev s klikom na gumb »Podrobnosti«, pri čemer se mu prikaže podroben opis storitve, ter nato klikne na gumb »V košarico«. Odpre se okno, kjer vpiše zahtevane podatke o kupcu. Podatki, označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko in e-naslov naslov) so obvezni, saj jih ponudnik potrebuje za potrditev in zaključek naročila. Kupec klikne »Potrdi« in nato »Naprej na plačilo.« in klikne na »Potrditev«.
Kupec lahko v naslednjem koraku izbira količino storitev. Če želi kupec nadaljevati nakupovanje, klikne na gumb »Nadaljujte z nakupom« ali klikne na logotip zgoraj levo in se vrne nazaj v spletno trgovino. V spletni trgovini se na desni strani nahaja nakupovalna košarica, v kateri se (po kliku na ikono) kupcu prikažejo storitve, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
Če želi kupec zaključiti nakup, klikne na košarico in »Naprej na plačilo«. Sistem kupca pripelje v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določeno storitev iz nakupovalne košarice, klikne na ikono smetnjaka oz. križec desno ob izbrani storitvi. Ko kupec želi zaključiti nakup, klikne »Naprej na plačilo«.
Sistem kupca vpraša, ali želi nadaljevati kot gost ali kot uporabnik. Za izvedbo nakupa v spletni trgovini predhodna registracija ni potrebna, je pa priporočljiva, saj lahko tako sledite svojim naročilom. V kolikor boste nakup opravili kot gost, se vaši podatki ne bodo shranili v spletni trgovini in pri vašem naslednjem nakupu jih boste morali ponovno vnašati.
2. Vsebina spletnega naročila
V naslednji fazi postopka nakupa so prikazane izbrane storitve, ki jih je kupec med brskanjem dodal v košarico, cene storitev brez DDV, stopnja DDV-ja ter njihove količine in morebitni popusti. Prikazan je tudi skupni znesek za plačilo.
3. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
· Plačilo s plačilnimi karticami: Omogočamo vam udobno in varno plačevanje preko sistema UJP s plačilno kartico (Diners, Maestro, MasterCard, Visa),
· Spletna banka (Bank@Net, NLB Klik),
· Mobilno plačevanje (mBills, VALÚ Moneta).
4. Podatki za račun
Vneseni so podatki, ki jih je kupec v prejšnjem postopku že vnesel. V kolikor kupec želi, da se račun pošlje drugemu naslovniku, lahko to stori v tem koraku. Ko kupec vnese podatke, klikne »Nadaljuj.«
5. Plačilo in zaključek
Po opravljenem plačilu se kupcu izpišeta možnosti »Pregled računa« in »Nazaj na storitev.« Po kliku na »Pregled računa« kupec lahko račun shrani ali ga izvozi v obliki XML.
Če kupec izbere »Nazaj na storitev« in če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Plačilo je bilo uspešno. Čez nekaj sekund boste preusmerjeni k ponudniku eStoritve.« in ga samodejno preusmeri na spletno stran ponudnika.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki pošlje na e-naslov kupca. Kupec prejme potrditev naročila na e-mail naslov, ki ga je vpisal pri podatkih o dostavi. Račun bo poslan po elektronski pošti na e-naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Prosimo preverite, da se ni znašel med nezaželeno pošto (spam).
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe:
Po oddaji naročila kupec prejme na svoj elektronski naslov obvestilo o prejemu naročila, ki vsebuje izbrane storitve, cene storitev z DDV, morebitne popuste in skupni znesek za pačilo.
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri izvedljivost naročenih storitev in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca preko e-pošte. Pogodba o nakupu storitev med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Pravica do odstopa od nakupa
Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika pisno po pošti na naslov Klinika Golnik, Golnik 36, 4204 Golnik ali po elektronski pošti fro@klinika-golnik.si.
Vračilo kupnine
Vračilo kupnine bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga, ne more izvesti.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec lahko poveže s Kliniko Golnik, telefonsko na številko 04 25 69 100 ali po elektronski pošti na fro@klinika-golnik.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.
Morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med kupcem in ponudnikom, bosta stranki prvenstveno reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varovanje osebnih podatkov
S sklenitvijo pogodbe o nakupu kupec soglaša, da osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ustrezna zaščita pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb). Kljub ustreznim tehničnim in organizacijskim postopkom za zavarovanje podatkov, ki jih zbira, ponudnik ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam kupec s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno originalno opremo svojega računalnika, ki je posodobljena in protivirusno zaščitena.
Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke kupca: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte ter ostale podatke, ki jih kupci vnesejo v obrazce v spletni trgovini. Ponudnik ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesejo kupci.
Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:
Naziv: Univerzitetna klinika za pljučne bolezni in alergijo Golnik
Naslov: Golnik 36, 4204 Golnik
Spletna stran: www.klinika-golnik.si
E-pošta: fro@klinika-golnik.si
Telefon: 04 25 69 100
Pritožbe in spori: fro@klinika-golnik.si
Spletna trgovina: www.klinika-golnik.si
Identifikacijska številka za DDV: SI66719585
Matična številka: 1190997
Reg. št.: 10643800, datum vpisa: 22.6.1998, registrski organ: Okrožno sodišče Kranj
Transakcijski račun: SI56 0110 0603 0277 603
SWIFT/BIC: BSLJSI2X
Klinika Golnik si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine.
Pogoji veljajo od 16. maja 2022.