Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI E-PRODAJALNE NOORDUNG
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.center-noordung.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) ter kodeksov za elektronsko in spletno poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.center-noordung.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«), ki jo upravlja Javni zavod Center vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga, Na vasi 18, 3205 Vitanje (v nadaljevanju »ponudnik« ali »Center Noordung«), pravice in obveznosti ponudnika in uporabnika oz. kupca spletne trgovine (v nadaljevanju »uporabnik« oz. »kupec«) ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik:
Center vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga
Na vasi 18
3205 Vitanje
Davčna št.: SI17102740
Matična št.: 6558615000
Dostopnost informacij na spletni strani: www.center-noordung.si
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
· - identiteta ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
· - kontaktni podatki za komunikacijo med ponudnikom in kupcem (e-pošta, telefon),
· - bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
· - dostopnost izdelkov,
· - pogoji, stroški in način dostave,
· - cene izdelkov oz. storitev s točno opredelitvijo ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
· - možni načini plačila,
· - rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop,
· - možnost vračila izdelka in podatek, koliko to stane kupca,
· - pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene
Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini www.center-noordung.si in se lahko razlikujejo od rednih cen. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave ter veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki pošlje na e-naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudba izdelkov
Center Noordung se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani, vendar se lahko kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, zgodi, da je podatek o ceni ali dobavljivosti napačen. V tem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od nakupa oz. mu ponudili najboljšo možno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Nekaterih artiklov ni na voljo v spletni trgovini, možno pa jih je kupiti v Centru Noordung. Zanje pošljite povpraševanje na info@center-noordung.si.
Postopek nakupa
Nakup v spletni trgovini www.center-noordung.si je sestavljen iz šestih korakov:
1. Izbira izdelkov
V spletni trgovini uporabnik izbere izdelek s klikom na gumb »Podrobnosti«, pri čemer se mu prikaže podroben opis izdelka, ter nato klikne na gumb »V košarico«. Odpre se okno, kjer vpiše zahtevane podatke o kupcu in klikne na »Potrditev«. Kupec lahko v naslednjem koraku izbira količino izdelkov. Če želi uporabnik nadaljevati nakupovanje, klikne na gumb »Nadaljujte z nakupom« ali klikne na logotip zgoraj levo in se vrne nazaj v spletno trgovino. V spletni trgovini se na desni strani nahaja nakupovalna košarica, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne na košarico in »Naprej na plačilo«. Sistem uporabnika pripelje v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, klikne na ikono smetnjaka oz. križec, desno ob izdelku. Ko uporabnik želi zaključiti nakup, klikne »Naprej na plačilo«.
2. Dostava
Na drugem koraku nakupnega procesa uporabnik izbere način dostave in vnese podatke za dostavo izdelkov. Podatki, označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko in e-mail naslov), so obvezni, saj jih ponudnik potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Osebni prevzem (prevzem na lokaciji) kupljenega blaga preko spletne trgovine je mogoč v Centru Noordung v delovnem času zavoda. Uporabnik klikne »Potrdi« in nato »Naprej na plačilo.«
Sistem uporabnika vpraša, ali želi nadaljevati kot gost ali kot uporabnik. Za izvedbo nakupa v spletni trgovini Centra Noordung predhodna registracija ni potrebna, je pa priporočljiva, saj lahko tako sledite svojim naročilom. V kolikor boste nakup opravili kot gost, se vaši podatki ne bodo shranili v spletni trgovini in pri vašem naslednjem nakupu jih boste morali ponovno vnašati.
3. Vsebina spletnega naročila
V naslednji fazi postopka nakupa so prikazani izbrani izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem dodal v košarico, cene izdelkov brez DDV, stopnja DDV-ja, ter njihove količine in morebitni popusti. Prikazan je tudi strošek dostave in skupni znesek za plačilo.
4. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
· - Plačilo s karticami: Omogočamo vam udobno in varno plačevanje preko sistema UJP s kreditno ali debetno kartico (Activa, Maestro, MasterCard, Visa),
· - Spletna banka (Abanet, NLB Klik),
- Plačilo po predračunu ali po povzetju/ob prevzemu: ni mogoče.
5. Podatki za račun
Vneseni so podatki, ki jih je uporabnik v prejšnjem postopku že vnesel. V kolikor uporabnik želi, da se račun pošlje drugemu naslovniku, lahko v tem koraku to stori. Ko uporabnik vnese podatke, klikne »Nadaljuj.«
6. Plačilo in zaključek
Po opravljenem plačilu se uporabniku izpišeta možnosti »Pregled računa« in »Nazaj na storitev.« Po kliku na »Pregled računa« uporabnik lahko račun shrani ali ga izvozi v obliki XML.
Če uporabnik izbere »Nazaj na storitev« in če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Plačilo je bilo uspešno. Čez nekaj sekund boste preusmerjeni k ponudniku eStoritve« in ga samodejno preusmeri na spletno stran Centra Noordung.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki pošlje na e-naslov kupca. Kupec prejme potrditev naročila na e-mail naslov, ki ga je vpisal pri podatkih o dostavi. Račun bo poslan po elektronski pošti na e-naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Prosimo preverite, da se ni znašel med nezaželeno pošto (spam).
Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:
1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme na svoj elektronski naslov obvestilo o prejemu naročila, ki vsebuje izbrane izdelke, cene izdelkov z DDV, morebitne popuste, strošek dostave in skupni znesek za pačilo.
2. Naročilo potrjeno
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.
Dostava izdelkov
Ponudnik bo izdelke dostavil v dogovorjenem roku treh do petih delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi bo kupec obveščen o možnem datumu dostave. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (v nadaljevanju »dostavljavec«), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostavljavec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti dostavljavec v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema (bližnja poslovalnica Pošte Slovenija) in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju. Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga. Cena dostave znaša 3,90 EUR z DDV za posamezno naročilo.
Trenutno blaga iz trgovine Centra Noordung ne pošiljamo tujino. Za več informacij prosimo kontaktirajte info@center-noordung.si. (We do not offer international shipping at the moment. For more info please contact info@center-noordung.si.)
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (po 43.č členom ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, na kontaktni e-naslov info@center-noordung.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora najkasneje v roku 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) zavodu vrniti izdelke. Kupec vrne blago na Center Noordung, Na vasi 18, 3205 Vitanje. Po prejemu blaga zavod potrošniku skladno z zakonom nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh vrne vsa opravljena plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Stroške vračila blaga plača kupec (po 43. d členu ZVPot). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Omogočamo tudi zamenjavo izdelka.
V primeru, da ste prejeli napačen/poškodovan izdelek ali je bila pošiljka nepopolna, vas prosimo, da nas kontaktirate (info@center-noordung.si). Da bi vam lahko čimprej pomagali, vas prosimo, da pripravite številko naročila/računa ter razlog reklamacije. V primeru, da ste se odločili za zamenjavo izdelkov, prosimo zanemarite račun, ki ga boste prejeli v novi pošiljki.
Vračilo kupnine
Vračilo kupnine bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupcu se vrne le vplačani znesek.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina www.center-noordung.si lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga, ne more izvesti.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan; da je poškodovana ali mastna embalaža, da v paketu manjka vsebina ali da paket kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 040 300 052 ali 05 993 45 17. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda prek e-poštnega naslova info@center-noordung.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v 5 (petih) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, bo o morebitnih sporih odločalo stvarno in krajevno pristojno sodišče. Ponudnik in uporabnik (kupec), kot udeleženca v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Center Noordung, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam veliko uspešnih nakupov v naši vesoljski spletni trgovini.
Center Noordung